צרו קשר

    הריני לאשר קבלת דיוור, עדכונים על השקעות פוטנציאליות ופרסומי מחלקת המחקר של פרופימקס










    או התקשרו:
    09-7774440

    שותפינו האסטרטגיים לפעילות ההשקעות

    אודות שותפינו

    פרופימקס בוחרת את שותפיה בתהליך בדיקת נאותות קפדני על מנת להבטיח ניהול וביצועים מן המעלה הראשונה, כמו גם הלימה בין האינטרסים של מנהלי ההשקעה לבין אלו של המשקיעים. בבחירת שותף להשקעות בכלל ובתחום השקעות הפרייבט אקוויטי בפרט, קיימת חשיבות מכרעת לניסיון רב-שנים, ובמיוחד למשך הזמן המשותף בו עבדה ההנהלה הבכירה, על פני מחזורי גאות ושפל של השוק. שותפיה של פרופימקס אינם ישויות קשורות.


    סגור

    Basico

    Basico הוקמה בשנת 2009 כדי לתמוך במוסדות פיננסיים ספרדיים בפיתוח ועסקאות נדל"ן למגורים ו-REO שצמחו בעקבות המיתון. מאוחר יותר, Basico החלה לספק שירותי מכירות ושכירות לקרנות מגורים. בשנת 2012 הגיעו לשוק הספרדי קרנות בינלאומיות שנוצלו על ידי ההזדמנות לרכוש תיקי NPL ו-REO. בשל ניסיון המכירות הארצי שלה, מאגר העסקאות והידע שלה, מונתה באסיקו במהרה ליועצת מוערכת לקרנות חשובות ביותר, כמו: גולדמן זאקס, ביין קפיטל, אפולו ועוד. באמצעות צמיחה אסטרטגית, Basico מנהלת כיום כמעט 10 תיקים שונים המורכבים מלמעלה מ-5,000 נכסים אשר מצטברים להון של יותר מ-450 מיליון אירו.

    www.basico.es
    Pearlmark

    סגור
    Basico

    Pearlmark

    חברת Pearlmark נוסדה בשנת 1996 ומתמקדת בהשקעות ברחבי ארה"ב בעיקר בסקטורי התעשייה, המולטיפמילי והמשרדים. בהשקעות אלו היא לרוב נוקטת באסטרטגיות ה-Value-add ו-Opportunistic – מאז הקמתה, פרלמרק גייסה וניהלה 15 קרנות השקעה פרטיות בנדל"ן והשקיעה ב-547 השקעות אקוויטי וחוב ברחבי ארה"ב, המייצגות למעלה מ-13.5 מיליארד דולר משווי ההשקעה ברוטו.

    www.pearlmark.com
    Round Hill Capital

    סגור
    Pearlmark

    Round Hill Capital

    Round Hill Capital פועלת מאז שנת 2002 וצלחה את משבר 2008. מאז הקמתה, השקיעה החברה 8.08 מיליארד אירו ומעולם לא הפסידה את כספם של משקיעיה. החברה מעסיקה 260 עובדים ב-15 משרדים במדינות שונות. החברה מתמקדת בעיקר במגורים ונכסי לוגיסטיקה ותעשייה ברמות סיכון שונות מנכסים מאוכלסים בתפוסה גבוהה להשקעות בפיתוח. המשקיעים ב-Round Hill הם החברות המוכרות בשוק כגון: Blackstone, KKR, Starwood, TPG ועוד. Round Hill מנהלת או ניהלה בעבר מעל ל-110,000 יחידות מגורים ומעל 370,000 מטר רבוע של נכסי לוגיסטיקה.

    roundhillcapital.com
    Spaulding & Slye Investments

    סגור
    Round Hill Capital

    Spaulding & Slye Investments

    Spaulding & Slye Investments נוסדה בבוסטון ב-1966, והפכה לחברת השקעות בולטת. בשנת 2006 התמזגה החברה עם JLL – אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בעולם והיא נהנית ממשאביה לפיתוח וניהול ההשקעות. לאורך שנות פעילותה רכשה ופיתחה SSI מעל 125 מבנים, 14 מיליון רגל רבוע, בשווי 11.9 מיליארד דולר וכיום היא מנהלת נכסים שוטפים בשווי של למעלה מ-1 מיליארד דולר.

    ssinvests.com
    GenCap Partners

    סגור
    Spaulding & Slye Investments

    GenCap Partners

    GenCap פועלת מאז שנת 1996 וצלחה את משבר 2008. להנהלה הבכירה ניסיון בתחום הנדל"ן של מעל 24 שנה בממוצע למנהל ועובדים יחד בממוצע מעל ל-15 שנה. הם מתמקדים רק בערים בהן קיימות צמיחת אוכולסין וצמיחה תעסוקית משמעותיות. ל-GenCap ניסיון רב בתחום הפיתוח, אכלוס ומכירה. מאז שהוקמה, היא בנתה 5,534 יחידות ומכרה 4,200. כיום GenCap מנהלת נכסים בשיווי של 300 מיליון דולר.

    www.gencappartners.com
    Ten Capital Management

    סגור
    GenCap Partners

    Ten Capital Management

    Ten Capital Management הוקמה בשנת 2011, ולצוות הניהולי שלה ניסיון מצטבר של למעלה מ-65 שנים בתחום הנדל"ן. לפרופימקס היכרות והשקעות קודמות עם מנכ"ל החברה בתפקידו הקודם באחת משותפיה של פרופימקס. מאז הקמתה, רכשה TCM מעל ל-2 מיליון רגל רבוע של משרדים והשקיעה אקוויטי של מעל ל-100 מיליון דולר ב-11 השקעות. למנהלי החברה גישה לעסקאות ייחודיות בשל הקשרים שבנו במשך השנים, ולכן הם יכולים לברור עסקאות בקפידה רבה. משנת 2013 השקיעה TCM רק ב-1% מהעסקאות הרבות שניתחו. החברה מתמקדת ברכישת נכסים במחיר נמוך עם תשואה שוטפת גבוהה.
    www.tencapmanagement.com
    Songy HighRoads

    סגור
    Ten Capital Management

    Songy HighRoads

    Songy HighRoads היא חברת נדל"ן מסחרית אשר רוכשת, משפצת, מפתחת ומנהלת פרויקטים מוסדיים בתחום הנדל"ן בעיקר בדרום מזרח ארצות הברית.

    SHR מתמקדת בסקטורים: משרדים, מלונאות ו-Mixed-Use ועושה שימוש באסטרטגיית ה-Value-Add.

    המודל העסקי של SHR מורכב מרכישות אסטרטגיות או ניהול נכסים מניבים בשווקים ברי קיימא הדורשים ביצועים תפעוליים משופרים או שדרוגים פיזיים.

    songyhighroads.com
    The Praedium Group

    סגור
    Songy HighRoads

    The Praedium Group

    קבוצת Praedium הינה חברת השקעות נדל"ן המתמקדת בנכסים בעלי פוטנציאל השבחה הנובע מביצועים ירודים של הנכס או תמחור לקוי ברחבי ארה"ב. ב-27 השנים האחרונות Praedium ניהלה 8 קרנות ומכשירי השקעה ייעודיים בהשקעה של 10 מיליארד דולר.

     

    praediumgroup.com
    Elman Investors

    סגור
    The Praedium Group

    Elman Investors

    Elman Investors, חלוצה בתחום הנדל"ן המיועד לשימוש ממשלתי, מתמחה ברכישה, בעלות וניהול נכסים קיימים ועתידיים המושכרים בעיקר לדיירים ממשלתיים: פדרליים, רשויות מחוזיות, עירוניות, ומוניציפליות ברחבי ארה"ב וקנדה. Elman פעילה בתחום למעלה מ-30 שנה במהלכן רכשה 71 נכסים המשתרעים על 4,300,000 רגל רבועה במחיר העולה על 678 מיליון דולר.

    elmaninvestors.com
    Whitefield

    סגור
    Elman Investors

    Whitefield

    Whitefield היא חברה לפיתוח נדל"ן שהחלה לפעול בהונגריה ב-2002. החברה ביססה נוכחות שוק קבועה בתחום המבנים החדשים, בשיתוף פעולה עם הגורמים המובילים והמתוחכמים בשוק המקומי, וביצעה שורה של השקעות מוצלחות, כמו בתי האחוזה Mátyás ו-Passing House.


    SUN-Apollo

    סגור
    Whitefield

    SUN-Apollo

    SUN-Apollo ממנפת את מומחיותה וניסיונה העשיר של Apollo, את רשת הקשרים המקומיים והתשתית המבוססת של SUN ואת ניסיון ההשקעות הגלובלי ויכולות הניהול של שתי החברות-הבנות על מנת להשקיע בנדל"ן בהודו. SUN-Apollo מספקת הון ומוסיפה ערך באמצעות ניהול השקעות פעיל ומיומנות אסטרטגית.


    Mydas

    סגור
    SUN-Apollo

    Mydas

    מידאס היא חברה ציבורית המתמחה באיתור, רכישה וניהול של נכסים מניבים בישראל, בריטניה וארה”ב. משנת 2007 רכשה מידאס בבריטניה 10 בתי אבות, 3 בנייני משרדים המושכרים בין היתר לממשלת בריטניה ומלון בלונדון. בבעלותה גם חלק ממתחם תיירות בקליפורניה ובנוסף היא שותפה ביזמות ובבעלות המתחם המסחרי שרונה בתל-אביב.


    Paredim

    סגור
    Mydas

    Paredim

    Paredim מתמחה בהשקעות, ניהול ופיתוח של Multifamily, מקבצי דיור להשכרה, בניו יורק ובקונטיקט. ל-Paredim, שנוסדה ב-2002, רקורד רכישה והשבחה של יותר מ-3,100 יחידות דיור בשווי הנאמד בלמעלה מ-225 מיליון דולר. אסטרטגיית הוספת ערך שלה מבוססת על רכישת נכסים בשווקים בעלי חסמי כניסה משמעותיים והשבחתם.

    www.paredimcommunities.com
    Taurus Investment Holdings

    סגור
    Paredim

    Taurus Investment Holdings

    Taurus נוסדה ב-1976 ומתמחה בניהול גלובאלי של נכסים באסטרטגיה של תפעול והוספת ערך עבור משקיעים פרטיים עתירי הון ומוסדות פיננסיים. Taurus השקיעה בלמעלה מ-20 מיליון רגל רבועה של נכסים בסקטורים של מגורים, משרדים, תעשייה, קמעונאות, מלונאות ושימושים מסחריים אחרים.

    www.tiholdings.com

    HQ Capital

    סגור
    Taurus Investment Holdings

    HQ Capital

    HQ Capital (לשעבר RECAP) הינה חברה אמריקאית לייעוץ השקעות נדל"ן בארה"ב שמטרתה להניב תשואות מותאמות סיכון. מאז היווסדה ב-1989, השקיעה HQ יותר מ-11 מיליארד דולר בנכסים ובפיתוח נכסים של נדל"ן בארה"ב עבור משפחות עתירות הון ומשקיעים מוסדיים. הנכסים בהם השקיעה HQ כוללים דירות, משרדים ונכסים תעשייתיים, קמעונאיים ולשימוש מעורב.

    www.hqcapital.com

    Greenridge

    סגור
    HQ Capital

    Greenridge

    Greenridge היא חברת השקעות נדל"ן מסחריות הפועלת מ-1994 בעיקר בבריטניה. גישתה האסטרטגית של Greenridge הניבה תשואות עקביות במשך כעשרים שנה בהן בנתה מוניטין של רוכשת אמינה בעלת מיקוד יציב אשר לא השתנה חרף המשבר הכלכלי ותנאי השוק.

    www.greenridge.co.uk
    Helios Energy Investments

    סגור
    Greenridge

    Helios Energy Investments

    Helios הינה קרן לאנרגיה מתחדשת המשקיעה בפרויקטים סולאריים מניבים ובתחומים אחרים הקשורים לאנרגיה מתחדשת, בארץ ובחו"ל. ל-Helios, שהוקמה ב-2009, מאגר בלעדי של פרויקטים בקיבולת של למעלה מ-40 מגוואט, הנהלה בעלת ניסיון עשיר בטכנולוגיה נקיה, פרויקטים סולאריים ומימונם.

    www.heliosfund.com

    ARES Real Estate Group

    סגור
    Helios Energy Investments

    ARES Real Estate Group

    ARES Real Estate Group היא זרוע הנדל"ן של ARES, חברה בינלאומית מובילה בתחום ההשקעות האלטרנטיביות המנהלת 77 מיליארד דולר. המטה של ARES ממוקם בניו יורק ו-170 עובדיה פרושים ברחבי ארה"ב, אירופה והודו ומנוהלים תחת צוות בכיר מנוסה ויציב לאורך מחזורי גאות ושפל.

    www.aresmgmt.com

    The Townsend Group

    סגור
    ARES Real Estate Group

    The Townsend Group

    Townsend Group, שנוסדה ב-1983, היא החברת הגדולה בעולם לייעוץ השקעות נדל"ן. Townsend מספקת ייעוץ גלובלי בהשקעות ליותר מ-85 לקוחות, בשווי כולל של יותר מ-80 מיליארד דולר. לקוחותיה כוללים קרנות פנסיה ציבוריות, תאגידים, קרנות, עזבונות, מוסדות פיננסיים בהיקף נכסים כולל שנע בין 300 מיליון ליותר מ-130 מיליארד דולר האחת.

    www.townsendgroup.com

    ותק וניסיון מקצועי

    פרופימקס מתמחה בהשקעות באמצעות חבירה לשותפים מקומיים בעלי ניסיון רב-שנים והיסטוריית ביצועים מוכחת. המנהלים הבכירים בקרב שותפיה האסטרטגיים של פרופימקס, הם בעלי נסיון נדל"ני ממוצע של למעלה מ-20 שנה. נתון זה הוא בעל חשיבות רבה שכן הוא משקף פעילות בזמני גאות ושפל. מנסיונה של פרופימקס, השקעה עם שותף מקומי בעל ידע, ניסיון ומוניטין, מפחיתה את רמת הסיכון.

    המתודולוגיה של פרופימקס בבחירת השותפים מושתתת, בין השאר, גם על העקרונות הבאים:

    • מנהלים בעלי התמחות סקטוריאלית וגיאוגרפית
    • קבלת הזדמנות להשתתף בכל השקעה 
    • תגמול המנהלים על בסיס הצלחה
    • השקעה לצד משקיעים מקומיים והשקעה עצמית של המנהלים
    • מעקב שוטף אחר התנהלות המנהלים וקבלת החלטות תקופתיות בנוגע להשקעות עתידיות
    • שמירה על האינטרסים של המשקיעים בהשקעות הקיימות, גם במקרה של הפסקת ביצוע השקעות חדשות עם אחד מהשותפים

    מנהלים עומדים למבחן בעיקר בתקופות משבר, המאופיינות בירידת ערך ובאתגרים כגון הפחתת מינוף ומימון מחדש. אנו גאים על כך שרובם המכריע של שותפינו עמדו בהצלחה במבחן המשבר האחרון, כאשר הקפידו לעמוד על האינטרסים של המשקיעים בהשקעות קיימות, במקביל לניצול הזדמנויות השקעה אטרקטיביות בסביבה חסרת התקדים שנוצרה לאחרונה.

    פרופימקס ממשיכה לשמור על האינטרסים של המשקיעים בהשקעות הקיימות גם במקרה של הפסקת ביצוע השקעות חדשות עם אחד מהשותפים.

    ראיונות וידאו עם שותפים